SİNEMA KÜTÜPHANESİ
  AGORA KİTAPLIĞI (38)
  => 1940'lı Yılların Türk Sineması
  => Bernardo Bertolucci
  => Filsitin Sineması
  => Film Bir Adam: Ertem Eğilmez
  => Beynelmilel
  => Charlie Chaplin
  => Quentin Tarantino
  => Kürt Sineması: Yurtsuzluk, Sınır ve Ölüm
  => Stanley Kubrick
  => Türk Sinemasının Kilometre Taşları
  => Andrey Tarkovski
  => Türk Sinemasında Kürtler
  => Sinematografik Kentler
  => Türk Sinemasının Kadınları
  => 'Rejisör' Atıf Yılmaz
  => Kısa Film Senaryosu
  => Feminist Sinema ve Film Teorisi
  => Sine-Göz
  => Cadde-i Kebir'de Sinema
  => Mühürlenmiş Zaman
  => Jım Jarmusch
  => Sinema Sanatına Giriş
  => Büyülü Fener
  => Sinemanın Arkeolojisi
  => Sinema ve Televizyonda Görüntü Kurgusu
  => Theo Angelopoulos
  => 10 Yönetmen ve Türk Sineması
  => Sinema Dersleri
  => Kadın, İslam ve Sinema
  => İran Sineması
  => Federico Fellini
  => Bütün Filmleriyle Yılmaz Güney
  => Ken Loach ve Filmleri
  => Kurbağa Yağı Satıcısı
  => Lars von Trier
  => Bir Senaryo Yazmak
  => Devrim Sineması
  => Türk Film Yönetmenleri Sözlüğü
  AKİS KİTAP (1)
  ALAN YAYINCILIK
  ALFA KİTAP (4)
  ALTIKIRKBEŞ YAYINLARI (9)
  BAĞLAM YAYINCILIK (12)
  BETA KİTAP (5)
  BİLEŞİM YAYINEVİ (3)
  BİLGİ YAYINEVİ (14)
  BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ YAYINEVİ (9)
  BOYUT YAYINLARI
  CAN YAYINLARI
  ES YAYINLARI (62)
  HAYALBAZ KİTAP (4)
  HOMER KİTABEVİ
  KABALCI YAYINEVİ
  KAKNÜS YAYINEVİ (1)
  KAPI YAYINLARI (3)
  REMZİ KİTABEVİ (12)
www.sinemakutuphanesi.com www.sinekutu.com
Lars von Trier


LARS VON TRIER

Yazar: JACK STEVENSON

Çeviri: Begüm Kovulmaz

Sayfa sayısı: 208












Elinizdeki kitap, Avrupa avangard sinemasının en önemli yönetmenlerinden sayılan Lars von Trier’i tanımak için eşsiz bir fırsat. Çocukluğundan asi gençliğine, eğitim sistemiyle uyuşmazlığından bütün yaşantısını etkileyen fobilerine, kısa filmlerinden ‘Dogma 95 Manifestosu’na, oyuncu yönetiminden özgürlükçü yapım şirketi Zentropa’ya kadar, von Trier adını taşılan gizemli karakterin eksiksiz bir haritasını çıkarmaya çalışıyor. “Ayrıca bu kitapta, ‘‘Bir film, ayakkabının içine kaçmış bir taşa benzemelidir,’’ sözüyle bilinen yönetmenin ‘‘Dalgaları Aşmak’’ ve ‘‘Dogville’’ gibi olay yaratan filmleri analiz ediliyor, basınla ve sinema endüstrisiyle klasik ilişkiler kurmayı tercih etmediği için provokatör olarak ünlenmesinin sebepleri gözler önüne seriliyor. Bunlara bağlı olarak, göklere çıkarmak ya da yeteneksizlikle suçlanmak şeklinde de olsa, niçin hiç kimsenin Lars von Trier’in filmlerine kayıtsız kalamadığı anlatılıyor...

http://www.agorakitapligi.com/katalog.php?p=24&katalog=6&kitap=68

 
   
Reklam  
 
 
Bugün 2 ziyaretçi (121 klik) kişi burdaydı!
=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=